5 oktober, 2011.

Ur min s.ka "dagbok":

JAG vill det här lika mycket som jag vill andas. Man andas för att leva och gör JAG inte detta så kommer jag att dö.

JAG är inte rädd för att dö. MEN isåfall för rätt anledning.

JAG dör om jag inte gör det, och jag kommer inte sluta tills jag dör.

För att JAG ska lyckas med något, är det först och främst mig själv! Och det är NU. Inte imorgon, inte nästa vecka. Inte nästa år, utan här och nu.

För att ändra situationen NU ska JAG först och främst ändra mitt sätt att tänka på. NU.

Inställningar som:

Sova - finns inte.
Att bestämma sig och sedan ändra sig - finns inte.

I WANT IT ALL AND I WANT IT NOW.

INGET ska stå ivägen för mig och vad JAG vill lyckas med. Inte ens mig själv.

Det är nu eller aldrig.

NU IDAG!

Ska göra en förändring. Inte ge upp, inte ge upp något för stunden som jag vill ha mest av allt. Att känna mig lyckad.

Det är bara JAG som kan ändra på mig själv. Inte låta MIG tryckas ner eller bli påverkad av andra beslut eller åsikter.

JAG förstår inte vad definitionen av att misslyckas betyder. Bara seger.

Ge
aldrig
aldrig
aldrig
aldrig
aldrig
upp.

Ta en paus, men sluta aldrig.

Känslan av att något är jobbigt, tråkigt eller onödigt finns inte.

Tappad motivation ska alltid påminnas om varför den fanns där från första början.

Va inte som alla andra.

Idag vill jag se mig själv gå upp 0700 och springa. För att sedan 0800 när GYMMET öppnar, gå på den jävla löpmaskinen i 60 min. Cykla på den jävla träningscykeln i 30 min. För att sedan gå hem och ta min egna cykel och ta en runda på 30 min.

Göra 100 situps. FASTÄN JAG har feber.

Stanna inte förän du får nog. Jag får aldrig nog.

Dare to be powerful beyond measure.

BARA GÖR DET.

07.15 - Jag har jättemycket hosta och så otroligt ont i halsen. Men bestämde mig för att gå upp. Sitter nu i träningskläder. Får lugna mig lite. Går/joggar sakta 60 min. Ett lugnt powerwalks pass 60 min, Cykel 30 min. Rumpa 12x3 rept. 100 situps.

09.50 - Hemkommen. Joggade ner mot idrottsplatsen med min hund, sprang runt med honom, "hoppade" över bänkar - haha, och powerwalkade tillbaka hem.

Vad var det bästa jag gjorde?

Att ens överhuvudtaget gå upp idag.

Vad hade jag kunnat göra bättre?

Allt! Gå mer, springa mer, hoppa mer.

12.30 - KLAR med gymmandet. 30 min cykel, 60 min pw och benpress som aldrig förr. 1 rept låg på 100 lb 36 ggr. 2 rept 100 lb 32 ggr. 3 rept 100 lb 30 ggr.

Cykling: - 100 kcal.
Löpband: - 450 kcal.

- 550 kcal.

Första dagen avklarad - resultat - JAG GJORDE DET! Check.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0