ÅNGEST

Vet att detta är fel av mig att skriva. Men efter den där löprundan nu på kvällen så var det "kvällsmat".

Tror ni inte jag trycker i mig två hamburgerbröd, hambugerdressing och lite pommes? Kill me.

Vet inte om det ska straffas med att gå upp 5 imorgon på en PW? Eller klockan 7? Eller 9? Eääääääääh. Don't be a loser nu. 5. Fem it is.

Iallafall, var hos en polare idag, och hon har en funkulerande våg.

Har ju pendlat ifrån 53-56, och vikten har legat på 56 ett tag. Brinnande ångest - yahp. Men IDAG, så stod den på 54,9! Weho - och jag som ska ner till 45. Kanske 42. Det är alltså -10 KG på ett ungefär.

Det fixar jag på tre månader. Lätt. ":)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0