DAG 19

Dålig uppdatering, sorry.

Helgen = HORSKIT.

Fredag - Till frukost blev det då en tomat och några skivor paprika. Till kvällsmat/lunch åt jag spenat, broccoli och 1 bakad potatis. Sen var jag med min kompis, då blev det chips, 5 bitar chocklad och mer chocklad. Tränade dock, och på morgonen vägde jag 52.3, det lägsta änsålänge.

Lördag - Ingen träning. Till frukost åt jag 2 klementiner och 1 äpple. Sedan blev det 1 ostbulle och det blev till 3 tapas med kyckling, sallad och hemmagjord (relativt nyttig) guacamole. Chips och choklad, lite pommes med bea och 1 tugga på en schnitzel. (Helvets dumma j*vlar.) 4 öl och vin. (FET!) På natten sa jag till min kompis att jag hade druckit förmycket och behövde spy, så gick och spydde upp lite av nattmaten (4:a mackor, 2 med köttbullar och de andra 2 med kyckling, sallad och guacemole.

Söndag - Till frukost, 1 ostbulle med ägg och bacon. Suck. Sedan 1 macka med kycklig, guacemole och sallad. Till kvällsmat blev det kycklingtallrik, åt halva för den smakade skit. Sedan gick jag och handlade lite godis. Åt lite. Sedan hem, 50 situps, 50 crunches.

Jag mår dåligt. Äcklar mig själv. Hur kan jag få ner allt detta? Jag var inne på min 3:dje vecka och jag SJÄLV gör så allt går åt helvete. Jag ska straffa mig själv så hårt.

Och tänker fasta hela denna vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0