DAG 6.

Update: 1 knäckemacka med 2 skivade tomater och 1 portion med ris. 100 situps! ÅNGEST.

Vet att allt det jag har ätit idag är fortfarande för LITE men ångesten ger sig inte! Och det blir bara mer nu när jag inte fått upp det iheller. (Sjuk i huvudet!) Jag som tänkte köra all in denna veckan. Men jag ger inte upp, imorgon blir det nya tag och mer träning!



Och jag måste nog säga förlåt, om jag sätter grill i någons huvud nu för detta är inte friskt och det vet jag innerst inne, kan inte säga att jag mår dåligt över mig själv eftersom det är i detta jag finner trygghet, tröst och kontroll. Men jag vet själv hur jag påverkats av andra pro-ana bloggar och jag vill egentligen inte påverka någon annan negativt. Säger jag.

Men min andra röst, hon har kanske rätt? 'Vadå inte sätta grill i någons huvud? Är man fet så ska man svälta till varje pris and so it is.' 'Du förtjänar inte maten förän du gjort dig förtjänt av den, och det är inte i detta tillfället, kommer aldrig att vara. Du är misslyckad, ful, äcklig. Du är ett helvete.' 'Du är svag, ett offer helt enkelt. Det är bara du som kan ändra på det, och det är nu. Du lever bara en gång och vill du vara en svullen 40-åring som alla andra? Med tights och tjocktröja, grå utväxt och en stor fet valross till mage? Det är du om du inte fortsätter. Tro mig.'

S j u k t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0