Ett kvällsmål senare



Åt ½ paj. Liten bit då. Det var en ost och skink paj. Fick bort all skinka eftersom jag inte tycker om kött så mycket, och osten är också illa men tränade lite efter så det ska väl vara "OK". Antricot och inbakad potatis åt mina föräldrar och URRRK, jag tål verkligen inte sånt "grovt" kött! Det bara växer i munnen.

Blev vin till maten också, så är lite berusad nu haha. Så himla skönt. Men det är mycket kalorier i vin också. Öh.

Som sagt, tränade nu precis efter. Så resultatet för dagens träning blev såhär:

209 situps.
209 "ass" repetioner.
49 push-ups &
2 min, 30 sek s.ka plankning.

På "första" träningen la jag på 4 mer. Så om jag egentligen var klar på 100 situps, så gjorde jag 4 till som exempel.

På "andra" träningen, nu ikväll. Så la jag till 5 mer på allting. Jag försöker alltid öka med minst 1 gång, just för att veta att det går och att man vet att man alltid gjort lite bättre sen första gången. Feels so good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0