GAMMAL BLOGG

Som en följd av inlägget nedanför så tänkte jag bara berätta att om ni inte vill trassla in er som jag i denna 'sjukdom', vad man nu ska kalla det. Så läs förfan inte bloggen då! Det hände mig, www.whatweaimfor.blogg.se, är en äldre blogg jag gjorde nu iår. Glömde bort lösenord dock!

Saken är den

att när jag skrev den bloggen så vägde jag 50-53 kg. Har haft en innan det också som jag startade 2009 ungefär, och då var jag inte så insatt. Glad, kunde äta. Lite ångest efter. No more.

MEN NU

några år senare, efter jag tänkt på det mer vartenda dag (då menar jag timmar, minuter och sekunder. Skojar inte). Så väger jag 54-56 kg och ALLT är värre än någonsin! Svält, spya, skärsår. BIG ONES!

DOCK

så har jag fått mer självkontroll och allt är påväg ner igen, OCH NU är det på riktigt! Inte som innan, inte som de andra bloggarna då jag fick för mig att vara nyttig men redan på dag 1 så tryckte jag i mig allt möjligt.

Nu är det på riktigt.

Det är ens eget val, och väljer ni att trassla in er på det eller redan är intrasslade så är ni varmt VÄLKOMMNA! Jag hjälper er gärna med allt, ni är som min familj! INGEN annan vet om det här förutom ni som läser. Inte familj, inte vänner, inte pojkvänner. Absolut ingen. Ingen har en enda aning.

Vill ni ha tips och idéer, mer foton eller videos, så får ni jätte gärna kommentera eller mejla! Puss på er finisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0