INGEN UPPDATERING IGÅR - SORRY

Igår var det min dag då jag skulle väga mig, exakt en vecka efter jag börjat med detta! Resultat: 53.8, och innan jag började låg den på 55.0! SÅ YES - 1 KG ÄR HELT BORTA. Happy face.

Sedan kan jag inte säga att det gick så bra igår? Blev så arg på mig själv att hjärtat satt ända upp i halsgropen och jag började nästan gråta. Awh.

Frukost började OK! 1 knäckemacka såklart, med 2 skivade tomater. Åkte in till stan för att möta upp min kompis och hon ville äta på donken, för att vara ett trevligt sällskap beställde jag in 1 mc chicken jr och en cola light. Cola lighten drack jag upp men åt bara halva mc chicken burgaren för jag "var så mätt och hade ätit så otroligt mycket mat innan" hähä.

Sedan tillbaka hem, då fick jag i mig ½ skål med kellogg's (de nyttiga) och lite mjölk. Kände för att ta självmord där ja.

Blev inte bättre efter det heller, hem till min kompis och där bjöd dom på lasagne med vitlöksklyftor och vitlöksbröd. Tog typ, 1 ½ portion lasagne, 2 vitlöksbröd och några vitlöksklyftor. Spydde inte ens upp det.

Vägde mig tidigare idag igen, ställde mig på vågen och då stod vikten på 54.2. 'Ä förih*lvete' tänkte jag. All vikt som jag gått ner har i princip jag gått upp igen. Saknas bara 8 g.

Men sedan tog jag av mina leggings och skjorta och ställde mig naken, och DADAAAAAAAM - vikten står kvar på 53.8!

Mål till nästa tisdag är: 52.5.

Ska bli ännu bättre denna veckan! För nu jävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0