JU MER DOM SPOTTAR

Höll mig till 2 skålar müsli och 2 skålar med fruktsallad igår, tills kvällen då jag åkte till mamma, hon märker DIREKT när jag inte äter, haha. Helt sjukt när man jämför med pappa, som kallar mig fet och inte fattar att jag inte äter kvällsmat för att jag mår illa av det.

Eller, att varje gång vi har fått ta hit rörmokaren så är det för att jag gjort stopp antingen i kranen eller i toaletten tack vare att jag spytt. 'Men Joy, du får inte supa så mycket, ha-ha.' J*vlar.

Iallafall, mamma tyckte inte om att jag 'inte åt' så jag tog en itty-bitty skål med yoghurt och kellogg's. That's it.

Precis gjort 50 situps, gjort en macka som jag tryckte ner i en plastpåse som ska slängas, och dricker ett stort glas med vatten! Min morgon börjar bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0