'MAN HAR ALLTID

två alternativ på morgonen.

1. Vakna, somna om igen och fortsätta drömma.

2. Vakna, resa på sig, och uppfylla sin dröm.'

Jag väljer alternativ 2 imorgon. - Man lever bara en gång, en cliché. Men det är SANT! Jag vill att min kropp ska bli som jag vill ha den såfort som möjligt och därför väljer jag att ställa alarmet på 0500 och FAKTISKT GÅ UPP OCH UT FÖR ATT SPRINGA!

För hur j*vla skönt är det att sova egentligen? Att somna är mysigt, att vakna är hemskt. Men att sova är som att vara död. Man missar många chanser till att bli ännu bättre.

Och för hur j*vla skönt är det egentligen att lyckas? Börjar dagen bra så brukar resten gå bättre, och det finns ingen bättre känsla än när man lyckas. Ait?!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0