TACK VARE IGÅR

Diet för mig i en vecka.

Dag 1 - Bara frukt. - CHECK!
Dag 2 - Bara grönsaker.
Dag 3 - Grönsaker och en bakad potatis om man vill.
Dag 4 - Upp till 8 bananer och 3 glas mjölk.
Dag 5 - Bakad potatis, 1 port. lövbiff och grönsaker.
Dag 6 - Hur mycket lövbiff och grönsaker man vill.
Dag 7 - Brunt ris, färskpressad frukt jos och grönsaker.

Har inte kommit på den själv, men läste att den var ofarlig (inte för att jag bryr mig, men mina föräldrar) och att man skulle dricka 10 glas med vatten per dag - är inne på mitt sjunde glas haha, kissat på mig nästan hela dagen.

Vill ner till 52 kg till nästa onsdag!

Cyklade 1 mil idag, brände 200 kcal. Sedan tränade jag "kärlekshandtagen", låren och rumpan (tog i så jag höll på att spy) sedan 1 timmes promenad. Har bara ätit lite fruktsallad idag, så jag ligger på minus igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0