Update



Kom precis hem ifrån ett löppass!
Skulle egentligen cykla men den ville tydligen inte. Cykeljävel. Powerwalkade istället en bra bit sedan sprang jag resten. Tog mig 50 minuter ungefär, hann bli svettig och troende om att jag skulle dö! Så passet var bra. Kan inte säga att jag är stolt - eftersom jag aldrig tycker att jag gjort tillräckligt (vilket iof, är sant.) Gjorde iallafall 25 situps precis. Har 75 kvar.

Keep going.

P.s - jag måste vara sjuk i mitt huvud. Har gått från att i tre år bara kollat på thinspo och på över bara en dag är jag så insatt i fitspo att jag inte ens kan sova. Eller, är det inte så stor skillnad på thinspo och fitspo? Hms. Thinspo vet jag är pro-ana. Alltså inte äta. Fitspo, enligt mig. Måste ju vara att träna för att kunna äta. Typ samma sak. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0